Elարտարապետ Էլիզավետա Ուլյումովան Մոսկվայից ինտերիերի դիզայներ է: Գործարկել է Facebook- ը `նոր պրեմիում հաճախորդներ ներգրավելու համար` ռեստորանների վերականգնում և շքեղ անշարժ գույքի սեփականատերեր:
Ինչ է պատահել:
Ֆեյսբուքի խմբում 11 բաժանորդ
հաճախորդն իր անձնական էջում շաբաթական 2-3 լուսանկար էր փակցնում:
Այն, ինչ հաճախորդը ցանկանում էր.
ստացեք ամեն օր պատվերներ թանկ գնային հատվածում
պատրաստի օգտագործման Facebook և Instagram էջերը
ստանալ առաջարկություններ հոդվածներ և գրառումներ գրելու համար, պատրաստի բովանդակության ծրագիր ՝ վեց ամիս:
Ինչ է արել:
- կազմել է ռազմավարություն ՝ անձնական ապրանքանիշի առաջխաղացման համար
- ստեղծել և նախագծել էջեր Facebook- ում և Instagram- ում
- կազմել է թիրախային լսարանի դիմանկարը և այն բաժանել հատվածների
- կազմել է 6 ամսվա ընթացքում բովանդակության պլան ՝ կյանքի հենակետեր ինտերիերի համար, նախագծի մշակման գործընթաց, պորտֆոլիո և ավարտված աշխատանք, հատուկ առաջարկներ և առաջխաղացում, հետազոտություններ ՝ սպառողի շահերը պարզելու համար և այլն:
- հավաքվել է Մոսկվայում վերականգնողներ և թանկարժեք անշարժ գույքի սեփականատերերի լսարան ՝ Facebook- ում նպատակային գովազդ տեղադրելու համար
- կիրառեց պարտիզանական շուկայավարումը ՝ տեղադրելով այն գրառումներ այն կայքերում, որտեղ առկա է թիրախային լսարանը:
Ինչ եք ստացել.
215 դիմում `500 ռուբլու համար յուրաքանչյուր և 5 հաճախորդ` 10 միլիոն ռուբլու դիմաց
Նրանցից:
3-ը պատվիրեց անհատական ձևավորում Սոչիում և Կրասնոդարում ռեստորանային ցանցերի համար,
մնացած երկուսը պատվիրել են տնակների տների անհատական պլանը Մոսկվայում: