+374 (55) 799-792
Հայցել զանգ
Երևան
webix.am
Իմ մասին
  • Իմ մասին
  • Գործնկերներ
  • Սերտիֆիկատներ
1C-Bitrix CMS
Պատրաստի կայքեր
  • Կորպորատիվ կայքեր
  • Ինտերնետ խանութներ
  • Նորությունների կայքեր
Ծառայություններ
  • Վեբ կայքերի պատրաստում
    • Վեբ կայքերի պատրաստում 1C Bitrix CMS հիման վրա
    • Կորպորատիվ կայքերի նախագծում և պատրաստում
    • Առցանց խանութների նախագծում և պատրաստում
  • Կայքերի առաջխաղացում SEO
    • SEO
    • Կոնտեկստաին գովազդ
  • Կայքերի ինտեգրացիա 1C ի հետ
    • Ինտեգրացիա 1C ը 1C-Bitrix ի հետ
  • Mobile App
    • Bitrix Mobile App
    • Բջջային հավելվածներ Bitrix պլատֆորմաի հիման վրա
Պրոեկներ
  • ինտերնետ խանութներ
  • Կորպորատիվ կայքեր
  • Բջջային հավելվածներ
  • Media կայքեր
Բլոգ
Կոնտակտներ
Ещё
    webix.am
    Իմ մասին
    • Իմ մասին
    • Գործնկերներ
    • Սերտիֆիկատներ
    1C-Bitrix CMS
    Պատրաստի կայքեր
    • Կորպորատիվ կայքեր
    • Ինտերնետ խանութներ
    • Նորությունների կայքեր
    Ծառայություններ
    • Վեբ կայքերի պատրաստում
      • Վեբ կայքերի պատրաստում 1C Bitrix CMS հիման վրա
      • Կորպորատիվ կայքերի նախագծում և պատրաստում
      • Առցանց խանութների նախագծում և պատրաստում
    • Կայքերի առաջխաղացում SEO
      • SEO
      • Կոնտեկստաին գովազդ
    • Կայքերի ինտեգրացիա 1C ի հետ
      • Ինտեգրացիա 1C ը 1C-Bitrix ի հետ
    • Mobile App
      • Bitrix Mobile App
      • Բջջային հավելվածներ Bitrix պլատֆորմաի հիման վրա
    Պրոեկներ
    • ինտերնետ խանութներ
    • Կորպորատիվ կայքեր
    • Բջջային հավելվածներ
    • Media կայքեր
    Բլոգ
    Կոնտակտներ
    Ещё
      webix.am
      • Իմ մասին
        • Назад
        • Իմ մասին
        • Իմ մասին
        • Գործնկերներ
        • Սերտիֆիկատներ
      • 1C-Bitrix CMS
      • Պատրաստի կայքեր
        • Назад
        • Պատրաստի կայքեր
        • Կորպորատիվ կայքեր
        • Ինտերնետ խանութներ
        • Նորությունների կայքեր
      • Ծառայություններ
        • Назад
        • Ծառայություններ
        • Վեբ կայքերի պատրաստում
          • Назад
          • Վեբ կայքերի պատրաստում
          • Վեբ կայքերի պատրաստում 1C Bitrix CMS հիման վրա
          • Կորպորատիվ կայքերի նախագծում և պատրաստում
          • Առցանց խանութների նախագծում և պատրաստում
        • Կայքերի առաջխաղացում SEO
          • Назад
          • Կայքերի առաջխաղացում SEO
          • SEO
          • Կոնտեկստաին գովազդ
        • Կայքերի ինտեգրացիա 1C ի հետ
          • Назад
          • Կայքերի ինտեգրացիա 1C ի հետ
          • Ինտեգրացիա 1C ը 1C-Bitrix ի հետ
        • Mobile App
          • Назад
          • Mobile App
          • Bitrix Mobile App
          • Բջջային հավելվածներ Bitrix պլատֆորմաի հիման վրա
      • Պրոեկներ
        • Назад
        • Պրոեկներ
        • ինտերնետ խանութներ
        • Կորպորատիվ կայքեր
        • Բջջային հավելվածներ
        • Media կայքեր
      • Բլոգ
      • Կոնտակտներ
      • +374 (55) 799-792
      Մնացեք կապի մեչ
      Երևան
      info@webix.am
      • Facebook
      • Вконтакте
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Одноклассники

      Առցանց խանութի համար առցանց խորհրդատու ստեղծելու 5 կանոն

      • Գլխավոր
      • Բլոգ - Webix.am
      • Առցանց խանութի համար առցանց խորհրդատու ստեղծելու 5 կանոն
      20 Հունվարի 2023 12:16
      // Բիզնես խորհրդատվություն

      Чаты обеспечивают 38% онлайн-продаж (Shopolog.ru). Миллениалы – рожденные с 1980 по 2000 год, тратят только в США свыше 600 миллиардов долларов ежегодно и предпочитают онлайн-чаты другим каналам коммуникации.


      Առցանց խորհրդատուից օգտվելու հաճախորդների բավարարվածության մակարդակը 73% է: Սա ավելի բարձր է, քան էլեկտրոնային փոստի (61%), սոցիալական մեդիայի (48%) կամ հեռախոսի (44%) օգտագործումը: (lemonstand.com)


      Սրանք երեք անվիճելի փաստարկներ են ՝ հօգուտ կայքի առցանց խորհրդատուի: Բայց ինչպես ճիշտ կարգավորել դրա ինտեգրումը առցանց խանութին, այլ հարց է: Մենք կիսում ենք մեր փորձը և պատմում ձեզ 5 ոսկե կանոնների մասին, որոնք կօգնեն մեծացնել փոխակերպումը և չկորցնել հաճախորդներին: Որպես օրինակ վերցնենք JivoSite ծառայությունը. Այն օգտագործում ենք մեր կայքում և հաճախորդների նախագծերի համար:


      Կանոն 1. Մի՛ զայրացիր

      «Հարց տվեք մեզ: Դուք մնացել եք մեր կայքում 3 վայրկյան », - բացվող պատուհաններն ու առցանց հաղորդագրությունները նման հաղորդագրություններով զայրացնում են այցելուներին և վնասում փոխակերպմանը:


      Այնուամենայնիվ, եթե ճիշտ է օգտագործվում, զրույցի ակտիվ հրավերը շատ բոնուսներ ունի. Նույնիսկ եթե այցելուը չի ցանկացել կապ հաստատել ձեզ հետ, դա կարող է հուշել նրան հարց տալ, գրել ակնարկ և այնուհետև նա կարող է հետաքրքրվել ձեր ծառայություններով:


      Առցանց զրույց ստեղծելու ժամանակ կարևոր է նաև հիմնվել օգտագործողի վարքի վրա: Օրինակ, եթե նա արդեն 2 րոպե ուսումնասիրում է կատալոգի էջը, ապա միգուցե հարցնելու բան ունի: Կամ եթե նա նպատակաուղղված գործողություն է կատարել - մտել է որոշակի ապրանքի էջ: Այս դեպքերում առցանց խորհրդատուի օգնությունը օգտակար կլինի:


      Եվ ևս մի բան. Եթե հաճախորդը կտտացրել է խաչին և փակել զրույցը, մի «դուրս եկեք» մինչև որ նա ինքն իրեն օգնություն խնդրի կամ ինչ-որ հարցով:


      Ինչպես մեզ մոտ. Մենք 4 պայման ենք դրել, եթե դրանք միաժամանակ բավարարվեն, զրույցի հրավերն ակտիվացված է:


      Theանցում կա առնվազն մեկ օպերատոր, որպեսզի այցելուի հարցը դատարկության մեջ չմնա:


      Այցելուը մնում է էջում առնվազն 10 վայրկյան, որպեսզի թույլ տա իրեն ծանոթանալ էջի բովանդակությանը:


      Այցելուը տեղում է առնվազն 30 վայրկյան, որպեսզի իրեն նյարդայնացնող չթվա:


      Վերջին ակտիվ հրավերից ժամանակը գործնականում անսահման է: Սա նշանակում է, որ եթե այցելուը դիտավորյալ փակել է զրույցը, նա այլևս չի տեսնի երկխոսության հրավերը:


      Պատկեր ՝ 



      Այդ ընթացքում կարիք չկա այդ մասին իմանալ »:

      Կանոն 2. Խոսեք օգտակարի մասին

      «Հարց տվեք մեզ, մենք առցանց ենք» ստանդարտ բողոք է, որը կարելի է տեսնել տարբեր թեմաների կայքերում.


      Ինչն է վատ. Դուք օգտագործողին ոչ մի նոր ու օգտակար բան չեք ասում: Հաղորդագրությունը հետաքրքրություն չի առաջացնում և չի դրդում օգտվողին հարց տալ օպերատորին:


      Ուղղել. Պատկերացրեք, թե ինչով կարող է հետաքրքրվել այցելուը: Discեղչեր, ակցիաներ, հատուկ առաջարկներ, անձնական խորհրդատվությու՞ն: Հաճախորդի օգուտը մեր ամեն ինչն է:


      Ինչպես մեզ մոտ. Այցելուը գնում է կայքի կամ լուծումների ցուցադրության տարբերակ և տեսնում է վերնագիրը մեր եզակի վաճառքի առաջարկով ՝ «Նոր կայք 2 օրվա ընթացքում»: Պատուհանի պատուհանում մենք ձեզ ասում ենք, թե ինչպես կարող ենք օգնել (լուծում գտնել հաճախորդի բիզնեսի համար) և խոսել զեղչեր անցկացնելու մասին:


      Պատկեր ՝ 

      Աերոբատիկա - անհատականացված առաջարկներ հավանական հաճախորդներին: JivoSite- ի ֆունկցիոնալությունը թույլ է տալիս դա անել. Օրինակ ՝ դուք կարող եք դիտել գովազդից եկող հաճախորդներ և նրանց անձնական առաջարկներ անել, կամ հարցումներ պատրաստել կայքի յուրաքանչյուր էջի համար:


      Կանոն 3. Եղիր նախաձեռնող

      Հաճախորդը պարզապես հարց է ուղարկել, և դուք արդեն պատասխանե՞լ եք նրան: Թե՞ մեկ այլ աշխատակից քննարկումները շարունակում է ճիշտ նույն տեղից, որտեղ մեկ շաբաթ առաջ ավարտվեց զրույցը: Սա մոգություն չէ:


      Այն:


      CRM- ի և կայքի հետ առցանց զրույցի իրավասու ինտեգրում, որի շնորհիվ բոլոր տեղեկամատյանները պահվում են, և ցանկացած աշխատակից կարող է տեսնել, թե նախորդ շաբաթ հաճախորդը ինչ է հարցրել:


      Հնարավորությունը իրական ժամանակում տեսնելու, թե հաճախորդը ինչ զրույցի հաղորդագրություն է մուտքագրում: Պատասխանեք ձեզնից սպասվածից 2 անգամ արագ, և հաստատ կզարմացնեք նրան:


      Կայքի այցելուների վերաբերյալ մանրամասն տեղեկություններ, ներառյալ որոնման հարցումը, գտնվելու վայրը, ուղղորդման աղբյուրը, կայքի վարքը (որի էջերը դիտվում են, կայքում կամ էջում անցկացրած ժամանակը): Այս տվյալների հիման վրա կարող եք կռահել, թե ինչի մասին է հարցնելու այցելուը և ցուցադրել անհատականացված հաղորդագրություն:




      Կանոն 4. Խնայեցեք այցելուի ժամանակը

      Եթե ​​առցանց եք, օգտվողին մի խնդրեք լրացնել հետադարձ ձևը ՝ հարգեք նրա ժամանակը: Անցկացրեք հաղորդակցություն երկխոսության ձևաչափով ՝ առանց ձեզ ստիպելու լրացնել հետադարձ ձևի դաշտերը:


      Ինչպես մեզ մոտ. Եթե օպերատորը առցանց է, կայքի այցելուը կարիք չունի հեռախոսահամար կամ էլ-նամակ թողնել: Նա անմիջապես գրում է օպերատորին:


      Պատկեր ՝

      Կանոն 5. Մի չարաշահեք անձնական տվյալները

      Պահանջվող դաշտերի մեծ քանակությունը վախեցնում է օգտվողներին: Փոխանակ հարց տալու, որը խանգարում է նրանց գնում կատարել, նրանք լքում են կայքը: Պրակտիկան ցույց է տալիս, որ բավական է օգտագործողին էլ-նամակ խնդրել, իսկ հեռախոսահամարի դաշտը դարձնել ընտրովի:



      Ինչպես մեզ մոտ. Մենք օգտվողին խնդրում ենք նամակ թողնել, եթե օպերատորը տեղում չէ:


      Հետընտրական բառի փոխարեն

      Ինչպես տեսնում եք, առցանց զրույցի ստեղծումը պարզ է. Պարզապես անհրաժեշտ է



      Բաժնետոմս
      Վերադառնալ ցուցակ

      Մեկնաբանության տեսակը նշված չէ:

      Կատեգորիաներ
      • Bitrix3
      • ECommerce0
      • Բիզնես խորհրդատվություն3
      • Վաճարքի արդյունավետություն1
      Սա հետաքրքիր է
      • Ի՞նչ հաշվի առնել, եթե դուք պատրաստվում եք ձեր խանութը դարձնել ամենացածր գները քաղաքում
        Ի՞նչ հաշվի առնել, եթե դուք պատրաստվում եք ձեր խանութը դարձնել ամենացածր գները քաղաքում
        28 Նոյեմբերի 2022
      • Կայքի աշխատանքը 1C-Bitrix- ում բարձրացնելու 8 եղանակ
        Կայքի աշխատանքը 1C-Bitrix- ում բարձրացնելու 8 եղանակ
        28 Նոյեմբերի 2022
      Облако тегов
      1С-Битрикс Производительность
      Մեր մասին
      Իմ մասին
      Գործնկերներ
      Սերտիֆիկատներ
      Ապրանքներ
      Ծառայություններ
      Վեբ կայքերի պատրաստում
      Կայքերի առաջխաղացում SEO
      Կայքերի ինտեգրացիա 1C ի հետ
      Mobile App
      Կոնտակտներ


      +374 (55) 799-792
      info@webix.am
      Երևան
      © 2023 Բոլոր իրավունքները պաշտպանված են.
      • Вконтакте
      • Facebook
      • Twitter
      • Instagram
      • Telegram
      • YouTube
      • Одноклассники