Առցանց խորհրդատուից օգտվելու հաճախորդների բավարարվածության մակարդակը 73% է: Սա ավելի բարձր է, քան էլեկտրոնային փոստի (61%), սոցիալական մեդիայի (48%) կամ հեռախոսի (44%) օգտագործումը: (lemonstand.com)
Սրանք երեք անվիճելի փաստարկներ են ՝ հօգուտ կայքի առցանց խորհրդատուի: Բայց ինչպես ճիշտ կարգավորել դրա ինտեգրումը առցանց խանութին, այլ հարց է: Մենք կիսում ենք մեր փորձը և պատմում ձեզ 5 ոսկե կանոնների մասին, որոնք կօգնեն մեծացնել փոխակերպումը և չկորցնել հաճախորդներին: Որպես օրինակ վերցնենք JivoSite ծառայությունը. Այն օգտագործում ենք մեր կայքում և հաճախորդների նախագծերի համար:
Կանոն 1. Մի՛ զայրացիր
«Հարց տվեք մեզ: Դուք մնացել եք մեր կայքում 3 վայրկյան », - բացվող պատուհաններն ու առցանց հաղորդագրությունները նման հաղորդագրություններով զայրացնում են այցելուներին և վնասում փոխակերպմանը:
Այնուամենայնիվ, եթե ճիշտ է օգտագործվում, զրույցի ակտիվ հրավերը շատ բոնուսներ ունի. Նույնիսկ եթե այցելուը չի ցանկացել կապ հաստատել ձեզ հետ, դա կարող է հուշել նրան հարց տալ, գրել ակնարկ և այնուհետև նա կարող է հետաքրքրվել ձեր ծառայություններով:
Առցանց զրույց ստեղծելու ժամանակ կարևոր է նաև հիմնվել օգտագործողի վարքի վրա: Օրինակ, եթե նա արդեն 2 րոպե ուսումնասիրում է կատալոգի էջը, ապա միգուցե հարցնելու բան ունի: Կամ եթե նա նպատակաուղղված գործողություն է կատարել - մտել է որոշակի ապրանքի էջ: Այս դեպքերում առցանց խորհրդատուի օգնությունը օգտակար կլինի:
Եվ ևս մի բան. Եթե հաճախորդը կտտացրել է խաչին և փակել զրույցը, մի «դուրս եկեք» մինչև որ նա ինքն իրեն օգնություն խնդրի կամ ինչ-որ հարցով:
Ինչպես մեզ մոտ. Մենք 4 պայման ենք դրել, եթե դրանք միաժամանակ բավարարվեն, զրույցի հրավերն ակտիվացված է:
Theանցում կա առնվազն մեկ օպերատոր, որպեսզի այցելուի հարցը դատարկության մեջ չմնա:
Այցելուը մնում է էջում առնվազն 10 վայրկյան, որպեսզի թույլ տա իրեն ծանոթանալ էջի բովանդակությանը:
Այցելուը տեղում է առնվազն 30 վայրկյան, որպեսզի իրեն նյարդայնացնող չթվա:
Վերջին ակտիվ հրավերից ժամանակը գործնականում անսահման է: Սա նշանակում է, որ եթե այցելուը դիտավորյալ փակել է զրույցը, նա այլևս չի տեսնի երկխոսության հրավերը:
Պատկեր ՝
Այդ ընթացքում կարիք չկա այդ մասին իմանալ »:
Կանոն 2. Խոսեք օգտակարի մասին
«Հարց տվեք մեզ, մենք առցանց ենք» ստանդարտ բողոք է, որը կարելի է տեսնել տարբեր թեմաների կայքերում.
Ինչն է վատ. Դուք օգտագործողին ոչ մի նոր ու օգտակար բան չեք ասում: Հաղորդագրությունը հետաքրքրություն չի առաջացնում և չի դրդում օգտվողին հարց տալ օպերատորին:
Ուղղել. Պատկերացրեք, թե ինչով կարող է հետաքրքրվել այցելուը: Discեղչեր, ակցիաներ, հատուկ առաջարկներ, անձնական խորհրդատվությու՞ն: Հաճախորդի օգուտը մեր ամեն ինչն է:
Ինչպես մեզ մոտ. Այցելուը գնում է կայքի կամ լուծումների ցուցադրության տարբերակ և տեսնում է վերնագիրը մեր եզակի վաճառքի առաջարկով ՝ «Նոր կայք 2 օրվա ընթացքում»: Պատուհանի պատուհանում մենք ձեզ ասում ենք, թե ինչպես կարող ենք օգնել (լուծում գտնել հաճախորդի բիզնեսի համար) և խոսել զեղչեր անցկացնելու մասին:
Պատկեր ՝
Աերոբատիկա - անհատականացված առաջարկներ հավանական հաճախորդներին: JivoSite- ի ֆունկցիոնալությունը թույլ է տալիս դա անել. Օրինակ ՝ դուք կարող եք դիտել գովազդից եկող հաճախորդներ և նրանց անձնական առաջարկներ անել, կամ հարցումներ պատրաստել կայքի յուրաքանչյուր էջի համար:
Կանոն 3. Եղիր նախաձեռնող
Հաճախորդը պարզապես հարց է ուղարկել, և դուք արդեն պատասխանե՞լ եք նրան: Թե՞ մեկ այլ աշխատակից քննարկումները շարունակում է ճիշտ նույն տեղից, որտեղ մեկ շաբաթ առաջ ավարտվեց զրույցը: Սա մոգություն չէ:
Այն:
CRM- ի և կայքի հետ առցանց զրույցի իրավասու ինտեգրում, որի շնորհիվ բոլոր տեղեկամատյանները պահվում են, և ցանկացած աշխատակից կարող է տեսնել, թե նախորդ շաբաթ հաճախորդը ինչ է հարցրել:
Հնարավորությունը իրական ժամանակում տեսնելու, թե հաճախորդը ինչ զրույցի հաղորդագրություն է մուտքագրում: Պատասխանեք ձեզնից սպասվածից 2 անգամ արագ, և հաստատ կզարմացնեք նրան:
Կայքի այցելուների վերաբերյալ մանրամասն տեղեկություններ, ներառյալ որոնման հարցումը, գտնվելու վայրը, ուղղորդման աղբյուրը, կայքի վարքը (որի էջերը դիտվում են, կայքում կամ էջում անցկացրած ժամանակը): Այս տվյալների հիման վրա կարող եք կռահել, թե ինչի մասին է հարցնելու այցելուը և ցուցադրել անհատականացված հաղորդագրություն:
Կանոն 4. Խնայեցեք այցելուի ժամանակը
Եթե առցանց եք, օգտվողին մի խնդրեք լրացնել հետադարձ ձևը ՝ հարգեք նրա ժամանակը: Անցկացրեք հաղորդակցություն երկխոսության ձևաչափով ՝ առանց ձեզ ստիպելու լրացնել հետադարձ ձևի դաշտերը:
Ինչպես մեզ մոտ. Եթե օպերատորը առցանց է, կայքի այցելուը կարիք չունի հեռախոսահամար կամ էլ-նամակ թողնել: Նա անմիջապես գրում է օպերատորին:
Պատկեր ՝
Կանոն 5. Մի չարաշահեք անձնական տվյալները
Պահանջվող դաշտերի մեծ քանակությունը վախեցնում է օգտվողներին: Փոխանակ հարց տալու, որը խանգարում է նրանց գնում կատարել, նրանք լքում են կայքը: Պրակտիկան ցույց է տալիս, որ բավական է օգտագործողին էլ-նամակ խնդրել, իսկ հեռախոսահամարի դաշտը դարձնել ընտրովի:
Ինչպես մեզ մոտ. Մենք օգտվողին խնդրում ենք նամակ թողնել, եթե օպերատորը տեղում չէ:
Հետընտրական բառի փոխարեն
Ինչպես տեսնում եք, առցանց զրույցի ստեղծումը պարզ է. Պարզապես անհրաժեշտ է