Որքա՞ն եք կորցնում, քանի որ ձեր էլփոստով մարքեթինգը ոչ ակտիվ է կամ անարդյունավետ: Տեսնենք, թե ինչ է ասում վիճակագրությունը: Հավատարիմ հաճախորդների լողավազան աճեցնելն ավելի շահավետ է, քան բյուջեները ծախսելը ՝ նոր երթևեկություն ներգրավելու համար: Էլեկտրոնային փոստի շուկայավարման ընթացքում գործարկված փոստային առաքումները պատասխանատու են դրա համար: Այս հոդվածում մենք կվերլուծենք, թե ինչ է դա, ինչպես է այն աշխատում և փոխակերպման ինչ աճ կարող են տալ ձեր առցանց խանութի համար:
Որո՞նք են ստացված նամակները
Սրանք նամակների շղթաներ են, որոնք գործարկվում են որոշակի գործողությունից կամ իրադարձությունից հետո. Հաջող պատվեր, լքված սայլ, կամ եթե օգտվողը մի քանի ամիս չի այցելել ձեր առցանց խանութ կամ երկար ժամանակ գնում չի կատարել:
Օրինակ. Գրանցվելուց հետո օգտվողը ստանում է ողջույնի էլփոստի մի շարք, ակցիաների և հատուկ առաջարկների ցուցակ, դիտված ապրանքների հիման վրա ստեղծված անձնական առաջարկների ընտրություն և առաջին պատվերի զեղչի կտրոն:
Ամենատարածված շղթաներն են գրանցման կամ գնումից հետո ողջունելի էլփոստի օղակը, լքված սայլը, օգտվողների վերաակտիվացման շարք, որոնք երկար ժամանակ չեն այցելել կայք կամ գնում չեն կատարել: Այս էլ-նամակները սովորաբար հեշտությամբ են հարմարեցվում: Դրանք բազմակողմանի են և մեծացնում են վաճառքները ՝ անկախ նախագծի առարկայից:
Ընդլայնված - BigData- ի վրա հիմնված անձնական առաջարկներով նամակներ, ճյուղավորված գրերով բովանդակության փոստարկղեր, ըստ սեզոնի կամ հոբբիի նպատակային ընտրություններ, ինչպես նաև դինամիկ բովանդակություն: Սա աերոբատիկա է, և դուք պետք է մոտենաք դրանց ստեղծմանը, երբ հստակ հասկանաք, թե ով է ձեր հաճախորդը և ինչի եք ուզում հասնել ՝ վաճառք, ներգրավվածություն, հավատարմություն:
Ինչու՞ պետք է դրանք վարեք առաջին հերթին:
Ձգանման էլփոստերը կարող են ավելացնել ձեր եկամուտը մինչև 30%: Հետեւաբար, անհրաժեշտ է դրանք առաջին հերթին գործարկել `առցանց խանութ բացելուց և առաջին վաճառքից անմիջապես հետո:
Ի տարբերություն բովանդակության ռազմավարության մեջ ներառված էլփոստի շուկայավարման, դրանք չեն պահանջում կանոնավոր և համակարգված նախապատրաստման և թողարկման աշխատանքներ: Դրանք մեկ անգամ եք կարգավորում: Հետագա. Կամ օպտիմալացրեք, եթե ուզում եք փորձարկել, կամ թողեք այն այնպես, ինչպես կա: Էլ.փոստերը կաշխատեն, մինչ դուք փայլում եք:
Եթե ձեր առցանց խանութն աշխատում է 1C-Bitrix համակարգով, ապա փոստային ցուցակը կարող եք սկսել մի քանի կտտոցով: Ստիպված եք այլ ծառայությունների հետ շփվել, բայց դա նույնպես իրական է:
Գործարկված գործարկված փոստային առաքումները կարգավորելու համար

Հայտնի փոստային ծառայություններ (Mailchimp, Unisender): Պլյուսների շարքում մենք նշում ենք հնարավորությունների օվկիանոսը, առաջադեմ վերլուծություններ և նամակների դիզայներներ: Մնացորդը կարգավորման բարդությունն է. Ծառայությունը ձեր բիզնես գործընթացներին ինտեգրող ծրագրավորողի միջամտությունից հետո դուք ստիպված կլինեք կարդալ ձեռնարկներ, հասկանալ, ստուգել:
1C-Bitrix փոստային մոդուլ (եթե ձեր առցանց խանութն աշխատում է դրա վրա): Դեմ `ձեր սեփական կաղապարներ ստեղծելու քիչ հնարավորություններ: Կողմ - պատրաստի թելերի սցենարներ և հարմարավետություն: Դրանով մի քանի կտտոցով կարող եք գործարկել հրահրված փոստերի ամենակարևոր տեսակները:
Նամակների ձևավորում և փոստային գրություններ
Հաճախ գեղեցիկ տառեր են կարդում, իսկ միջակներն էլ ջնջվում են բացվելուց անմիջապես հետո: Տեքստի կոր դասավորությունը, անփույթ բլոկները, ցրված կոճակները փոխակերպման մարդասպաններ են:
Բառերով, ամեն ինչ պարզ է. Նամակի ձևավորումը պետք է լինի պարզ, տեղեկատվական, ներառյալ `գերադասելի է կայքի համար, իսկ իդեալականը` վաճառքի: Իրականում դժվար է ստեղծել այդպիսի նամակ, եթե չգիտեք, թե որ բլոկն ու որտեղ պետք է տեղակայված լինի:
Եկեք նայենք, թե ինչպես կարող են նման լինել ազդանշանային էլփոստերը նոր Aspro: Market և Aspro: Optimus կաղապարներով: Օգտագործելով դրանց օրինակը, մենք վերլուծելու ենք հանրաճանաչ շղթաները և պարզելու, թե վաճառքի և փոխակերպման ինչ աճ կարող են դրանք բերել:
Մոռացված զամբյուղի էլփոստի ձևանմուշը
Պատվերների 70% -ը միջինը մնում է անավարտ: Ըստ SeeWhy- ի ՝ հաճախորդների 55.8% -ը վերադառնում է էլ. Փոստով գնումներից: Միևնույն ժամանակ, գնումների վերափոխումը կարող է հասնել 67,7% -ի: Ինչ անել? Էլեկտրոնային նամակներ ուղարկեք նրանց, ովքեր լքել են իրենց սայլերը դուրսբերման փուլում: Նման ծանուցումները նման են մի կատվի, որը ձեր դռան մոտ հարցնում է. Հնարավոր չէ դիմադրել: Conversionանկանու՞մ եք փոխարկման ավելի բարձր տեմպեր: Useեղչի կտրոնով օգտագործեք մոռացված սայլի ծանուցման մեխանիկը:
Վերանայեք ձևանմուշը Yandex.Market- ում
Գնորդների 90% -ը խոստովանում է, որ առցանց ակնարկներն ազդում են իրենց գնման որոշման վրա: 68% -ը նրանց որոնում է սոցիալական ցանցերում: Եվ միայն 8% -ն է նրանց թողնում կատալոգներում: Այնուամենայնիվ, խաղը արժանի է մոմի. Խանութի ակնարկները կարող են փոխել վերափոխումները մինչև 14%:
Պատվիրեք տեղեկատվության նամակի ձևանմուշը
Անորոշությունը վախեցնում է գնորդին. Ի՞նչ է պատահելու այն բանից հետո, երբ կտտացնում եմ «Դրամարկղ» կոճակը: Ի՞նչ փուլում է առաքումը: Ի՞նչ կլինի, եթե ինչ-որ բան այն չէ: Նման տառերը մեկ անգամ հեռացնում են վախերը: Երկու - նրանք շատ լավ են աշխատում որպես գովազդային ալիք: Միջինում դրանք ավելի հաճախ են բացվում, քան զանգվածային փոստային առաքումները: Ուրեմն ինչու՞ չօգտագործել անվճար գովազդային տարածք:
Էլ. Փոստի ձևանմուշ ՝ խթանումներով և հատուկ առաջարկներով
Պատմեք ձեր հիանալի գործարքների մասին, կազմակերպեք տոնական վաճառք, շեշտեք, որ այսօր կարևոր է ապրանք գնելը. Մեխանիկը շատ է:
Օգտագործողի վերաակտիվացման էլփոստի ձևանմուշ
Եվս մեկ օգտակար նամակ նրանց համար, ովքեր «վերադարձողների» կարիք ունեն: Նրանք ձեզ կհիշեցնեն ձեր մասին նրանց, ովքեր մեկ անգամ գնել են և այլևս չեն վերադարձել կամ գրանցվել և չեն գնել: Եթե նամակը կամ շղթան հաջող է, ապա այն տալիս է + 16% ՝ կրկնվող այցելությունների և գնումների համար:
Այս նամակում դուք կարող եք տալ զեղչ, վկայական, խոսել մրցույթների կամ մրցանակների խթանման մասին: Կամ պարզապես հիշեցնելու համար, թե որքան լավն ես դու:
Wantանկանու՞մ եք բարելավել այս շղթայի արդյունավետությունը: Ուղարկեք մի շարք նամակներ: Սցենարը կարող էր այսպիսին լինել.
1. Մենք կարոտում ենք քեզ
2. Մենք առաջարկում ենք զեղչ (գովազդային ծածկագրով)
3. Տեղեկացնում ենք ձեզ, որ բաժանորդագրվելու ենք փոստային ցուցակից:
4. Ապաբաժանորդագրվել փոստային ցուցակից (վերջին նախազգուշացում):
Ինչպես կարգավորել ազդանշանային փոստերը ձեր առցանց խանութում
Կայքի ադմինիստրատորի վահանակի էլփոստի շուկայավարման մոդուլում կարող եք անցնել նոր ձևանմուշների:
Կաղապարների ձևավորողում դուք կարող եք բեռնել պատկերանշան և հեռախոսներ, տպել տեքստ, հղումներ տեղադրել ձեր համայնքների սոցիալական ցանցերում: Ընտրեք բլոկ, որն ավտոմատ կերպով կստեղծվի կայքի բովանդակության հիման վրա. Օրինակ ՝ օգուտների, ակցիաների, կատալոգի արտադրանքի ծաղրեր: Սա կարճ է: Ավելին կարդացեք փաստաթղթերում:
Եզրակացություն
Composedիշտ կազմված էլփոստով խոսակցությունները փոխարկումն ավելացնում են մինչև 30%: 1C-Bitrix- ի ֆունկցիոնալության շնորհիվ դրանք կարող են գործարկվել մի քանի կտտոցով, իսկ Aspro- ի էլփոստի նոր ձևանմուշները թույլ կտան չմտածել նախագծման և դասավորության մասին:
Կարդացեք ավելին մեր բլոգում նոր ապրանքի մասին, կարող եք փորձարկել նոր ձևանմուշները Aspro: Market և Aspro: Optimus լուծումների դեմո տարբերակների վրա: Գեղեցիկ էլ.փոստ ստանալու համար անհրաժեշտ է պարզապես զամբյուղը գցել դուրսբերման փուլում:
Որպես եզրակացություն, մենք կիսում ենք մի հետաքրքիր ինֆոգրաֆիկա Soudnest.com կայքից:
Դիտումների քանակը (Open Rate) և վաճառքների միջին քանակը կախված են առցանց խանութի մասշտաբից: Որքան մեծ է, այնքան բարձր է փոստային առաքումներից կատարված գնումների տոկոսը:
Դիտումների և փոխակերպումների վերաբերյալ տվյալներ `կախված շղթայի երկարությունից: Նամակների օպտիմալ քանակը 2-ից 4 է:
Թե ինչպես են դիտվում և փոխարկվում ազդանշանային հաղորդագրություններից ստացված հաղորդագրությունները ՝ կախված ժամանակահատվածից: Փոխակերպման գագաթնակետերը տեղի են ունենում ամսվա երկրորդ կեսին:
Ի՞նչն է ազդում սպամի բողոքների քանակի վրա: Տարօրինակ է, լուսնի փուլերը: Հարկ է հաշվի առնել լայնամասշտաբ գովազդային արշավներ պլանավորելիս: