Հնարավորություններ
Ժամանակակից CRMՊատվերները մեկ համակարգում
Գործընթացը պատվիրում է կենտրոնականացումը Kanban տախտակով: Դուք կիմանաք.
քանի պատվեր է աշխատանքի մեջ;
ո՞ր փուլում է կարգը և ինչ պետք է արվի.
հարցումները չեն շրջանցվում. զանգը, նամակը, զրույցը ինքնաբերաբար կցվում են պատվերին կամ կստեղծեն նոր գործարք:
Ռոբոտներ
Ռոբոտացումը նվազեցնում է սովորական առաջադրանքների վրա ծախսած ժամանակի մինչև 80% -ը և նվազեցնում է մարդու գործոնի ազդեցությունը:
Առցանց խանութի ռոբոտները ավտոմատ կերպով հաճախորդին կուղարկեն ծանուցում, կստեղծեն հաշիվ-ապրանքագիր, կկատարեն առաքում և կառանձնացնեն առաջադրանք ղեկավարին:
Վաճառում են սուրհանդակներով և սոցիալական ցանցերով
Վաճառեք այնտեղ, որտեղ դա հարմար է ձեր հաճախորդներին:
Տեղադրեք պատվերներ և ընդունեք վճարումներ չաթերում և SMS- ով `առանց կայք այցելելու:
Վաճառվում է Instagram- ում, Vkontakte- ում, Facebook- ում, Avito- ում, Telegram- ում, Viber- ում `անմիջապես 1C-Bitrix24- ից:
Չաթերի բոլոր պատվերները գնում են ձեր առցանց խանութի և 1C լոգիստիկայի: Աշխատանքի պատմությունը պահպանված է:
Վերադառնալ գովազդի վրա
Հետևեք գովազդային ալիքի աշխատանքներին և անջատեք այն չվճարվող գովազդները:
Վերջնական վերլուծությունը կօգնի ձեզ բացահայտել անարդյունավետ գովազդը և ճիշտ բաշխել ձեր գովազդի բյուջեն:
Հաճախորդի ամբողջ ճանապարհորդությունը դուք կսովորեք նախքան գնելը. Ինչ գովազդ է նա տեսել, կարգի որ փուլերն է անցել և ինչ է նա վերջապես գնել:
Գործընթացների պատվերները մեկ վայրում.
Դուք միշտ կտեսնեք արդի տվյալներ ձեր 1C- ում, առցանց խանութում և CRM- ում շփումների, ընկերությունների և պատվերների վերաբերյալ:
Երբ խանութը տեղափոխվի 1C-Bitrix24 հարթակ, 1C- ի հետ ինտեգրումը կպահպանվի, ձեզ հարկավոր չէ որևէ բան կարգավորել:
Հաճախորդները մեկնում են սոցիալական ցանցեր և ակնթարթային սուրհանդակներ, սակայն առցանց խանութը շարունակում է մնալ վաճառքի կարևորագույն ալիքներից մեկը:
Ավելացնել արտադրանքի կատալոգներ և առաջարկություններ, կառավարել զեղչեր, պիտակների արտադրանք, միացնել չեկերը, առցանց զրուցարաններ, տպագրական ձևեր և այլն: