Համատեքստային գովազդը ձեր ապագա հաճախորդներին կամ գնորդներին ձեր վեբ կայք բերելու արագ միջոց է: Մենք ստեղծում և վարում ենք արշավներ Yandex.Direct- ում, YAN- ում և Google Adwords- ում և օգտագործում ենք ավտոմատացման գործիքներ ՝ գովազդի արդյունավետությունը վերահսկելու համար:
Մեզանից կոնտեքստային գովազդ պատվիրելով ՝ նույն գնի համար ավելի շատ կտտացնում եք: Մենք վստահ ենք. Իրավասու ռազմավարություն, կառավարման և աուդիտի ժամանակին կատարվող աշխատանքները հրաշալի են `գոնե նվազեցնելով 1,5 անգամ ծախսերի կրճատման տեսքով: Մենք գրավում ենք միայն թիրախային լսարանը, մենք պայքարում ենք կտտանքների դեմ, մենք պարբերաբար ստուգում ենք գովազդային արշավները, որպեսզի նրանք ավելի արդյունավետ աշխատեն: Մեր գովազդային արշավների միջին CTR- ն ավելի քան 10% է: Մտածված ստեղծագործողների, ունկնդիրների հետաքրքրություններին և բարձր CTR- ի զգույշ հարմարեցման շնորհիվ դուք ստանում եք ավելի շատ կտտոցներ, ավելի շատ պատվերներ և ավելի շատ վաճառքներ:
Կատարողական մոտեցում. Վճարեք միայն արդյունքի համար
Բոլորը վճարում են կտտացումների համար, իսկ դուք վճարում եք փոխարկումների համար ՝ ծրագրեր, նոր հաճախորդներ, վաճառք: Վերջնական արդյունքը մեզ համար կարևոր է, ուստի գործարկելուց առաջ մենք ուշադիր տեղադրում ենք վերլուծության գործիքներ և հանձնարարականներ տալիս վայրէջքի էջերը օպտիմալացնելու համար: Մենք աշխատում ենք արագ և տարբեր բյուջեներով `ամսական 16,000-ից 2 միլիոն ռուբլի, ուստի մեր ծառայությունը հարմար է ինչպես փոքր բիզնեսի, այնպես էլ խոշոր ձեռնարկությունների համար: Գումարների ստացման պահից գովազդային արշավ է սկսվում մեկ շաբաթվա ընթացքում:
Բոլոր գովազդային արշավները վարում են համատեքոլոգների, շուկայի և տնօրենների մի խումբ: Մեր մասնագետները սերտիֆիկացված են առաջատար գովազդային համակարգերով ՝ Yandex.Direct, Google AdWords, Target @ Ru:
Ինչպե՞ս ենք մենք մոտենում բիզնեսին
Պլանավորում են
Մենք խնայում ենք բյուջեն փոքր բիզնեսի և ձեռներեցների համար ՝ համատեքստային գովազդի անհատապես մշակված ռազմավարության միջոցով: Դա ուղղակիորեն կախված է որոշակի բիզնեսի նիշից, օրվա ընթացքում ցանկալի հայտերի քանակից և հատկացված միջոցներից:
Գործարկել
Ինչու ենք հիմնականում աշխատում հատուկ տեղաբաշխմամբ: Վիճակագրությունը ցույց է տալիս, որ տեղաբաշխման այս դիրքը երաշխավորում է տպավորությունների առավելագույն քանակը շահագրգիռ լսարանին: Սա թույլ է տալիս ավելի շատ այցելուներ կայք ներգրավել և յուրաքանչյուր կտտոցի դիմաց վճարել 2 անգամ ավելի քիչ:
Վերլուծելով
Քարոզարշավ սկսելուց առաջ մենք ուսումնասիրում ենք թիրախային լսարանի պահվածքը 30 վարքային գործոններով `ընտրելու առավել ճշգրիտ հիմնական հարցումները: Գովազդի արդյունավետությունը մենք հետևում ենք հիմնական ցուցանիշների վիճակագրության (դիմումների քանակ, վաճառք, նպատակին հասնելու ծախսեր, ROI) միջոցով:
Մենք օպտիմիզացնում ենք
Մենք ամեն օր կարգավորում ենք գովազդի գները, բարձրացնում CTR- ն և նվազեցնում կտտացման, պատվերի, կապարի գինը: Մենք օգտագործում ենք առաջադեմ գործիքներ (հայտերի կառավարման ավտոմատ ռազմավարություններ, փոխարկման օպտիմիզատոր, A / B թեստեր, հայտերի կառավարման ավտոմատ համակարգ): Մենք վերաբաշխում ենք բյուջեն հօգուտ ամենաարդյունավետ ալիքների, նույնացնում ենք նորերը միացնելու իրագործելիությունը:
Ո՞րն է ծախսը
Բյուջեն, որը մենք ամսական սահմանում ենք գովազդային արշավների համար, հաշվարկվում է `կախված հիմնաբառերի շարքից և դրանց քանակից, մարզերից, ինչպես նաև ընտրված տեղաբաշխման ռազմավարությունից: Համատեքստային գովազդի հիմնական առավելությունը գրեթե ցանկացած բյուջեի հետ աշխատելու ունակությունն է: Փորձագետներն ամեն օր հետևում են, թե ինչպես է գործում ձեր գովազդային արշավը և, անհրաժեշտության դեպքում, փոփոխություններ կատարում ՝ դրանով իսկ երաշխավորելով դրա առավելագույն արդյունավետությունը:
Համատեքստային գովազդի ռազմավարություն մշակելիս մենք իրականացնում ենք ձեր կայքի աուդիտը: Մենք ստուգում ենք, թե ինչպես են հետադարձ կապի ձևերը գործում, օգտագործման հնարավորությունը, ձեր խորհրդատուների առկայությունը աշխատանքային ժամերին: Մենք նաև վերլուծում ենք մրցակիցների գովազդային գործունեությունը և առաջարկում նրանց հնարավորությունները շտկելու համար: Եվ ամեն ինչ, քանի որ մենք հոգ ենք տանում. Ձեր բիզնեսը պետք է զարգանա: