Եթե կայքը որոնման արդյունքների առաջին էջում չէ, ապա դուք կորցնում եք այցելուների 89% -ը: Օգտագործողների մոտ 40% -ը կտտացնում է որոնման արդյունքներից առաջին դիրքը, իսկ երկրորդը ՝ 12% -ը (Promostart գործակալության կողմից կատարված հետազոտությունը): Այնուհետև կա կայուն անկում: Էջի վերջին դիրքը կտտացնում է կտտանքների մոտ 3% -ը:
Միևնույն ժամանակ, դրա մասին իմանալ պետք չէ »:
SEO- ի օպտիմիզացիայի շնորհիվ ձեր կայքը ավելի մեծանում է որոնման արդյունքներում, և դուք ավելի շատ այցելուներ, հաճախորդներ և գնորդներ եք ստանում:
Ինչպե՞ս հասնել SEO- ի որոնման մեջ.
SEO- ի համար ամբողջ բաժանմունք ձևավորելու համար աշխատողներին վճարեք 2 միլիոն ռուբլի, սպասեք 10 տարի, և վերջում երբեք մի հասեք որոնիչի առաջին էջին:
Կարգավորեք այն ինքներդ ձեզ, ոչ մի արդյունք չտաք կամ ավարտեք Yandex- ի կամ Google- ի սև ցուցակում:
Պատվիրեք հիմնական SEO - ծառայություն, որը երաշխավորված է արագ արդյունքի բերելու համար: Կայքը ավելի գրավիչ կդառնա որոնման համակարգերի համար: Սա հնարավորություն կտա ավելացնել երթևեկության աճը և կբարձրացնի կայքի դիրքը Google- ի և Yandex- ի արդյունքներում:
Պրակտիկայից օրինակ. Հիմնական օպտիմիզացման փաթեթը պատվիրելուց հետո հաճախորդը խնդրանքով «Նովոսիբիրսկում վարագույրներ կարել» խնդրանքով տեղափոխվեց «Յանդեքս» -ի առաջին դիրքը, իսկ ևս 2 շաբաթ անց ստացավ կայքի երթևեկության աճ 20% -ով:
Ինչպե՞ս ենք մենք անում SEO- ի հիմնական օպտիմիզացումը
Ծառայությունը ներառում է 50 քայլ, բաժանված 3 փուլերի.
Մենք կազմում ենք իմաստաբանական կորիզը
Սեմալիստական միջուկը հիմնաբառերի մի շարք է, որոնք առավել ճշգրիտ բնութագրում են ձեր արտադրանքը, ծառայությունը կամ գործունեության տեսակը: Օրինակ ՝ «համակարգչային օգնությունը Չելյաբինսկում էժան է»; "Պատրաստի կայքեր 1C-Bitrix- ում - Aspro":
Մենք բաշխում ենք հիմնական հարցումները կայքի էջերում
Այնպես որ, ձեր կայքի յուրաքանչյուր էջ գրավում է հանդիսատեսին, որը, ամենայն հավանականությամբ, կդառնա ձեր հաճախորդներն ու գնորդները:
Վեբմաստերի վահանակներում վեբ կայք գրանցելը և վերլուծությունների տեղադրումը
Մենք գրանցում ենք կայքը Yandex- ի և Google- ի վահանակների վահանակներում ՝ կայքի ինդեքսավորման վիճակագրությունը պահպանելու համար: Նպատակներ սահմանել Yandex.Metrica- ում: Նպատակներ տալով ՝ կարող եք վերլուծել վաճառքը և փոխարկումները, դիտել կայքում օգտագործողների գործողությունների վերաբերյալ ընթացիկ տվյալները ՝ ինչպես են նրանք գնացել դրան:
Որոնիչների օպտիմիզացման ալգորիթմները և միտումները փոխվում են ամսական: Օրինակ, 2016-ի միտումը բջջային սարքերի համար կայքի օպտիմիզացումն է: Թե ինչ կլինի 2017-ին, դեռ անհայտ է: Այդ իսկ պատճառով մենք չենք կարող երաշխավորել, որ ձեր նոր կայքը հաջորդ նորամուծության ներդրումից հետո կմնա Թոփ 3-ում կամ Թոփ 5-ում: Այնուամենայնիվ, մենք երաշխավորում ենք, որ դուք կստանաք խթան երթևեկության մեջ և կբարձրանաք:
Նախագծերը ստանում են երթևեկության աճ և շարժվում են որոնողական համակարգերում: Հատուկ արդյունքները կախված են բազմաթիվ գործոններից ՝ կայքի թեման, մրցակցությունը, սեզոնայնությունը, կայքի տեխնիկական բնութագրերը:
Միևնույն ժամանակ, դրա մասին իմանալ պետք չէ »:
Մեր պրակտիկայում եղել են դեպքեր, երբ օպտիմիզացումից 2 շաբաթ անց նրանք ստացել են թիրախային երթևեկության ցուցանիշների բարձրացում 20-25% -ով: Եթե հիմնական օպտիմիզացումը չի բերել դրական արդյունքի, մենք կվերադարձնենք ձեր գումարը:
SEO
Հիմնական օպտիմիզացումը 50-քայլ քայլերի մի շարք է, որոնք կպատրաստեն կայք որոնման համակարգերում առաջխաղացման համար, այն կբարձրացնեն որոնման արդյունքներում և կավելացնեն նպատակային երթևեկությունը առանց գովազդային բյուջեի:
Կատարեք դիմում կայքում, մենք շուտով կկապնվենք ձեզ հետ և կպատասխանենք ձեր բոլոր հարցերին:
|
Պատվիրել ծառայություն
|